14 Ocak 2015 Çarşamba

Hadi Başlayalım!!!

Uzun zamandır açmayı düşündüğüm bloğu, nihayet biraz boş zaman bulunca yayımlayabildim. Amacım öğrendiğim ve öğreniyor olduğum, bana ilginç ve güzel gelen, alakalı alakasız ne kadar şey varsa paylaşmak. Hemen içerik sınırı koymayı uygun görmedim. Biliyorum yazacaklarımın çoğu teknik yazılardan oluşacak, belki çok daha derin detaylara gireceğim ama aynı zamanda sosyal olaylar, etkinlikler, tarihi araştırmalar, film ve oyunlar hakkında görüşlerim, fikirlerim ve paylaşımlarım da muhakkak olacaktır. 

Çoğu kişinin hazır projeler için araştırma yaptığını biliyorum, burada sürekli hazır projeler paylaşamam ancak kendim için uygun gördüğüm projeler hazırlarken çoğu kişinin işine yarayacak ve internetteki kaynak kısıtlarını ortadan kaldıracak paylaşımlarım olacak. Bu konuda Türkçe litaretür oluşturmayı önemli ve en azından işi bilen kişiler tarafından yapılması gereken bir iş olarak görüyorum. Böyle bir açığı öğrencilik dönemimde ve özellikle ilkokul ve lisede fark etmiştim o yüzden buna özellikle katkı sağlamaya çalışacağım. Bu konuda hevesli olan varsa benimle iletişime geçebilir.

Yazacaklarımın faydalı olmasını umuyor ve iyi çalışmalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder